lördag 5 mars 2011

5/3 2011

Vädret nästan på topp.
Blåsigt men soligt. 77 km cykling med Mollebjörn i motvinden till Bålsta, och hem över draget/I1 kungsängen osv.
Perfekt nästan, förutom vinden och väldigt trötta ben. Men livet är gott, och jag mår bra. Har lite att fundeera över gällande min framtid men ska ta tag i några saker i veckan innan jag kan släppa en vissa rädsla.
Tack till min familj och alla vänner för att ni finns där och bara är. Jag älskar er.
Ikväll 50-års fest hos goda grannen. Siktar in mig på plockmat och rödvin :-)

1 kommentar:

  1. Bra där !

    Och ett annat boktips till dig:

    http://www.bokus.com/bok/9789187660733/nya-bast-nar-det-galler-idrottspsykologi/
    Willi Railo.

    Inte bara idrottpsykologi, utan vanlig normal psykologi att ta till när man vill nå det där lilla extra och prestera lite utöver sin förmåga.
    jag vill, jag kan, jag ska.
    Går bra när man vill söka jobb också istället för att oroligt tänka:
    Jag måste, jag borde, jag kan inte.
    Smaka på orden. Och välj själv vilken attityd du vill ha.

    SvaraRadera